GENGIGEL

gengigel.jpeg

Az egészséges fogíny receptje - Gengigel termékcsalád

Látogasson el WEB ÁRUHÁZUNKBA!!!

Segítség a fogíny és a fogínyszövet megbetegedéseinek megakadályozására és gyógyítására A fog melletti szövet megbetegedései gyakoriak, kellemetlenek és komoly bonyodalmakhoz vezethetnek. Általában gyulladással, vérzéssel és a fogíny szövet elválásával kezdõdnek, majd a támaszcsont elvesztésével, fogmozgással és kihullással végzõdnek. Érdemes tehát idejében foglalkozni a problémával!

A fogágy megbetegedésének kezdeti stádiumában a gyulladás csak a fogínyen jelentkezik, ekkor beszélünk gingivitisrõl. A gingivitisnél a fogíny bevörösödik, bedagad és eláll a fogtól. Fogmosáskor és az étkezések során gyakran vérzik. Amikor a gingivitis már annyira elõrehaladott állapotban van, hogy megtámadja a fog támasztószöveteit is, parodontitisrõl beszélünk. A fogak, elveszítve a szilárd helyüket a csontban, elkezdenek mozogni és szétállnak. A fogszövet elválása miatt parodontális zsebek keletkeznek, amelyekben a betegséget serkentõ baktériumok tartózkodnak. Ha a körülmények nem javulnak, foghullás következhet be. A parodontitisban szenvedõ betegeknél kellemetlen szájszag jelentkezhet.

A fogágy-betegségek kialakulásánál nagyon sok tényezõ szerepet játszik. Ilyen például az elégtelen szájhigiénia, a foglepedék, a dohányzás, a vitamin- és ásványianyaghiány, a cukorbetegség, a hormonális változások, a stressz stb.

A Gengigel hatékony segítség

A Gengigel termékek egyedi, hialuronsavat tartalmazó gyógyhatású készítmények. Hatóanyaga csökkenti az ínyvérzést, serkenti a fogíny regenerációját, védi a nyálkahártyát a fertõzésektõl és csökkenti az ödémákat. Hatékony segítség az ínyvérzés és az ínybetegségek kezelésénél, regenerálja a foghúzás, tisztítás és sebészeti beavatkozások miatt megsértett ínyt, illetve az ideiglenes vagy állandó (korona, híd) fogprotézisek miatt irritált nyálkahártyát. Kiválóan használható azonban a fogíny és a fog melletti szövet megbetegedéseinek megelõzésére is!

A TERMÉKCSALÁD TAGJAI

A Gengigellel az alapos szájhigiénia elõkészítése (étkezés utáni fogmosás vagy szájöblítés) után naponta 3-5-ször kenje be a gyógyítandó területet. 3-4 heti folytonos használat javasolt mindaddig, amíg el nem múlnak a kórtünetek. A Gengigelt gyermekek, terhes nõk és cukorbetegek is használhatják.

GengigelGengigel

Gengigel gél

- A kezdeti intenzív gyógyításhoz
Kenjen fel egy réteg gélt egyenletesen a fogínyre, és tiszta kézzel, enyhén masszírozza bele.

GENGIGEL: szájöblítőGENGIGEL: szájöblítő

Gengigel szájöblítõ oldat

Az oldatból a mellékelt edényben mérje ki az adagot és 1-2 percig öblögesse vele a szájüreget. Az oldat azonnal használható, nem kell hígítani!

GENGIGEL szájsprayGENGIGEL szájspray

Gengigel szájspray
A beteg területet naponta egyszer vagy kétszer permetezze be. A flakont tartsa egyenesen!

A fogínygyulladás idõben történõ megakadályozása, illetve terjedésének lelassítása érdekében javasoljuk még, hogy gondoskodjon a súlyosbító faktorok felszámolásáról, csökkentésérõl, a megfelelõ szájhigiénia kialakításáról és fenntartásáról. Járjon el rendszeresen ellenõrzésre a fogorvosához!

Gengigel ProfGengigel Prof

Gengigel Prof

A Gengigel Prof-ot a fogorvosok számára alakították ki szakszerű kezelésre, műtétek során történő alkalmazásra. Elősegít és felgyorsít minden szöveti átépülést bármely káros behatás után (sebészeti beavatkozás, implantáció, fogeltávolítás). (12 db előre töltött 0,2 ml-es ampulla, kizárólag orvosi felhasználásra)

GENGIGELapplikátorGENGIGELapplikátor

Gengigel Applikátor

Gengigel Applikátor – Fecskendező applikátor a Gengigel Prof ampullához. (Sterilizálható!)

gengigel babygengigel baby

Gengigel Baby

Hatékony segítség a tejfogak és állandó fogak növekedése és a fogváltás periódusában, a fogínygyulladás,vérzés, afták és ínyzsebek kezelésére! (15 ml-es gél)

Mi a hialuronsav?

A hialuronsav új távlatokat nyit a szájüregben kialakult gyulladásos rendellenességek és sérülések megelőzésében, illetve kezelésében. A hialuronsav terápiás hatékonyságát számos széleskörű, Olaszországban elvégzett klinikai kísérlet bizonyítja. Mindezt több száz, Európa-szerte elvégzett szájsebészeti műtét is alátámasztja, melyek során kontrollált körülmények között került sor az alkalmazására.

Hallotta?

Az ínygyulladás a felnőtt lakosság 90%-a számára jelent problémát élete valamely szakaszában. Amennyiben a betegség hatékony és időben történő kezelése elmarad, ciklikussá válhat.

Új szemlélet a gyógyulásban
A hialuronsav egy természetes mukopoliszacharid, mely a glükózaminoglikánok családjába tartozik. Glükuronsavból és N-acetilglükózaminból áll (1:1). Kémiai összegképlete: [C14H2ONNaO11]n.
Hyaluronan gél alkalmazása a fogkô eltávolítása után
A hialuronsav az egyik fô alkotóeleme az extracelluláris mátrixnak, amelyben a sejtek fejlôdése végbemegy. A kereskedelmi forgalomba hozott hialuronsav-tartalmú készítmény neve Hyaluronan (Gengigel), melyet a közelmúltban fejlesztettek ki intraorális használatra gyulladásos elváltozások és parodontális megbetegedések kezelésére.
Hialuronsavval a fogíny megtartásáért

A fogszuvasodás utáni második leggyakoribb fogászati probléma a fogíny, illetve a fogágy gyulladása, melynek előfordulása sajnos növekszik. A szájsebészek a legtöbb foghúzást a fogágy megbetegedése miatt kényszerülnek elvégezni...

Gingivitis kezelése hialuronsavval
A hialuronsav egy glükózaminoglikán, amely gyulladásgátló és ödémaellenes tulajdonságokkal rendelkezik. Az anyagot gél állapotban alkalmaztuk plakk okozta gingivitis terápiája során, majd értékeltük a hatásait.
Gengigel otthoni kezelésre
Pácienseink különbözô fogászati és parodontológiai jellegű panaszokkal fordulnak hozzánk. Alapos kivizsgálás után a szakma szabályai szerint ellátjuk ôket, de a legtöbb esetben ennél többre lenne szükség a hosszú távú siker érdekében. A betegek aktív közreműködése nélkül nem várhatunk megfelelô eredményt – gondoljunk csak a szájhigiénia problémakörére.
Tartalom átvétel