BioNette fényterápia-allergiás rhinitis (szénanátha) tüneteinek kezelésére

A BioNette egy forradalmian új, fényterápiás megoldás az allergiás rhinitis
(szénanátha) tüneteinek kezelésére, ismert mellékhatások nélkül.

Az alacsony szintű keskeny sávú fény technológiát alkalmazó, gyulladáscsökkentő, intra nazális készülék hatékonyan enyhíti szénanátha tünetei: a tüsszögést, orrviszketést, orrfolyást vagy orrdugulást, a fejfájás és könnyezést is.

Használati eljárás

Minden egyes kezelés kb. 4,5 percig tart, amit ajánlatos naponta két-három alkalommal megismételni. Annak érdekében, hogy a maximális hatást elérjük, ajánlott a BioNette használatát a szénanáthás tünetek megjelenésekor azonnal elkezdeni. A tünetek folyamatos enyhülése után fokozatosan csökkenthető a kezelések száma, egészen a tünetek megszűnéséig. A BioNette egy apró eszköz, amely a legkisebb zsebben is elfér.

Egyéb gyógyszerek és a BioNette együttes alkalmazása

A készülék és gyógyszeres kezelés együttes alkalmazásának nincsenek ismert mellékhatásai. A BioNette használható olyan gyógyszerekkel együtt is, mint az antihisztaminok, a kortikoszteroidok vagy más orrdugulás elleni gyógyszerek.

Mellékhatások

A készülék használatának nincs ismert mellékhatása. A súlyos allergiás tünetekben szenvedő betegek esetében a BioNette több mint háromszor is használható naponta káros mellékhatások nélkül.

Figyelmeztetés
Gyermekek szülői felügyelet mellett használhatják!
Közvetlenül a fényforrásba nézni tilos!
Gyermekektől elzárva tartandó!

Vásárláshoz kattintson a linkre:

CsatolmányMéret
bionette-leiras.pdf583.25 KB